RANGI

  • Każda ranga jest przyznawana z umiejętnościami, ilością wykonanych zleceń. Nie zważa się   uwagi na wiek, czy też długość pracy.
  • Rangi dzieli się na (od najniższej do najwyższej)
       - C  
       - B
       - A
       - S
       - S+

  • Rangę zdobywa się zależnie od jej "rodzaju.
  • EGZEKUTOR - zabija na zlecenie, ochrania, ratuje. Nie ważne jaką bronią się posługuje. Dostaje zadanie, gdzie musi jechać w dane miejsce. Musi być sprytny, opanowany. W tym rodzaju rangi ważne jest dobre posługiwanie się bronią, umiejętności w ofensywie i zwinność. Największe ryzyko śmierci, czy wypadku. Pełni największą rolę w tej branży. 
  • ARMOR - zajmuje się zaopatrzeniem i jakością broni. Także wypełnia zlecenia, ale to rzadki przypadek. Najczęściej jest partnerem Egzekutora, często snajperem, zabija szybko bezpośrednio lub z ukrycia. Musi znać się na amunicji i wszelkiego rodzaju broni.
  • CHANROOK - przebiera się, udaje inne osoby, podszywa się pod kogoś za pomocą kamuflażu. Odpowiedzialny jest za zdobywanie informacji. W tym rodzaju rangi potrzebna jest umiejętność zachowania zimnej krwi w przeróżnych sytuacjach i doskonała gra aktorska. Wiążę się z tym ryzyko przyłapania na kłamstwie, a z tym inne konsekwencje.
  • DIPER - zajmuje się kantowaniem i oszukiwaniem zleconych osób. Rodzaj rangi przeznaczony na zadania skierowane by coś odzyskać czy zdobyć bez ofiar. Jeśli zachodzi potrzeba morderstwa bierze ze sobą Egzekutora lub Armora. Potrzebna jest umiejętność "pokerowej twarzy", dobrego kłamania i sprytu.
  • MEDYK - jak sama nazwa wskazuje, zajmuje się opatrywaniem, pomocą innym partnerom. Musi posiadać umiejętności lekarskie. Chodzi na misję z większością "rang" i czeka w ukryciu. Jednak obecność nie jest obowiązkowa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz